Întrebări Frecvente

  • Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?
  • În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?
  • Se poate emite factură?
  • Cum pot să aflu care este statusul comenzii mele?
  • Cum verific dacă comanda mea a fost plasată?
  • Pot să editez o comandă deja plasată?
  • Care sunt costurile transportului?
  • Pot să verific coletul la primire?
  • Am plasat o comandă însă am greșit detaliile de livrare
  • În cât timp se pot returna produsele?
  • La ce adresă trebuie să trimit coletul pentru returnare sau schimbare?
  • Dacă nu sunt acasă când ajunge comanda?
  • Unde găsesc numărul comenzii?
Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?

După ce alegeți produsele pe care doriți să le achiziționați și le adăugați în coș, procesul este foarte simplu. Din coșul de cumpărături trebuie doar să apăsați pe butonul „Continuă cu Finalizarea Comenzii”. Ajungând pe pagina „Checkout” puteți continua procesul de comandă ca Vizitator sau autentificându-vă în Contul dvs. Completați apoi câmpurile libere și alegeți modalitatea de plată preferată, iar apoi apăsați butonul „Plasează Comandă”.

Dacă optați pentru plata cu cardul, veți fi redirecționat/ă spre pagina procesatorului de plăți, unde veți fi nevoit/ă să introduceți datele cardului dumneavoastră.

În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?

În mod normal procesarea comenzii durează 1 zi lucrătoare iar expedierea între 1 și 3 zile lucrătoare, urmând ca cel mai probabil comanda să sosească în termen de 2 – 4 zile lucrătoare de la confirmare. În cazul în care din diverse motive termenul de procesare sau livrare al comenzii este preconizat să dureze mai mult, vă vom anunța în timp util.

Se poate emite factură?

Desigur. Factura o veţi primi în format electronic, pe email.

Cum pot să aflu care este statusul comenzii mele?

În momentul în care statusul comenzii dumneavoastră este modificat veți primi un email de confirmare. Mai mult decât atât, dacă aveți nevoie de mai multe informații în legătură cu stadiul în care a ajuns comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactezi telefonic (+40730272790) sau prin email (office@pettech.ro) iar noi vă vom oferi toate detaliile de care aveți nevoie.

Cum verific dacă comanda mea a fost plasată?

În momentul în care comanda este plasată cu succes se va încărca în mod automat o pagină în care veți vedea produsele comandate, costul de livrare și restul detaliilor comenzii dumneavoastră. Mai mult decât atât, în câteva minute veți primi și un email de confirmare iar comanda va fi vizibilă în contul dumneavoastră de client.

Pot să editez o comandă deja plasată?

În mod normal comenzile pot să fie editate și după ce au fost plasate, însă datorită numărului mare de comenzi și solicitări pe care le primim zilnic, nu putem să garantăm acest lucru. Pentru a crește șansele ca cerințele dumneavoastră să poată fi îndeplinite, vă rugăm să ne contactați telefonic în cel mai scurt timp de la plasarea comenzii, la numărul +40730272790.

Care sunt costurile transportului?

Livrarea produselor se face de luni până vineri, între orele 8:00 –  17:00, și doar pe teritoriul României. Costul de livrare  este de 22 lei, însă pentru comenzi mai mari de 300 lei, livrarea este gratuită.

Pot să verific coletul la primire?

Din păcate momentan serviciul de verificare al coletului la primire nu este disponibil însă pentru a ne asigura de satisfacția dumneavoastră, beneficiați de 15 de zile lucrătoare în care puteți să returnați sau să schimbați produsele comandate fără a oferi nici un motiv.

Am plasat o comandă însă am greșit detaliile de livrare

În cazul în care ați greșit adresa de livrare, numărul de telefon, adresa de email sau orice alt detaliu, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp telefonic sau prin email pentru a corecta datele.

În cât timp se pot returna produsele?

Puteți să renunțați la comandă în termen de 30 de zile de la primire fără a avea obligația de a specifica motivul.

La ce adresă trebuie să trimit coletul pentru returnare sau schimbare?

Schimbarea sau returnarea comenzilor trebuie să fie realizată în concordanță cu temenii și condițiile acestui site. Astfel, adresa la care va trebui să expediați coletul este: Str. Lastunului Nr. 15, Ploiesti, Jud. Prahova, Cod Postal 100294.

Dacă nu sunt acasă când ajunge comanda?

Dacă curăerul ajunge să livreze comanda şi nu este nimeni să o primească atunci curierul va mai face două încercări în următoarele zile. Dacă nici una din cele trei încercări nu reuşeşte, produsul se întoarce la compania noastră şi vă vom contacta înapoi.

Unde găsesc numărul comenzii?

Numărul comenzii poate fi găsit în contul de client, secțiunea comenzile mele, pe factura atașată produselor și în email-ul de confirmare.


Transport Gratuit

În toată România, pentru comenzi mai mari de 300 RON.

Garanția de Retur

Poți returna produsul în 15 zile lucrătoare și primești banii înapoi.

Plată Securizată

Plătești rapid și în siguranță.


Filtrează după Producător

Filtrează după Material

Filtrează după Ingrediente Hrană

Filtrează după Culoare

Filtrează după Greutate (kg)

Filtrează după Volum (l)